Sanatos Online

8 alimente pe care ar trebui să le eviti când vrei sa slabesti

Mulți oameni depun efort pentru a ajunge la formele si greutatea pe care si le doresc. Mulți trec prin procesul anevoios de a lucra în mod regulat și de a se lipi la un regim alimentar strict pentru a-și atinge scopul. Cu toate acestea, unii oameni preferă să sară peste sport si merg direct la controlul aportului alimentar, în scopul de a pierde in greutate. Interzicerea anumitor alimente se dovedeste a fi ineficienta, deși acest lucru va crește doar pofta , ceea ce duce la a dupa preferinta si niciun rezultat. Cu toate complet sarind peste pe mese, nu este recomandat, există o serie de alimente care pot un efect in permanenta daca sperati sa slabiti. Făcând acest lucru scapati de poftele alimentare . Iata cateva alimente care ar trebui să fie evitate atunci când încercați să piardeti în greutate.

Orez alb

Orezul alb este nu numai rau pentru dieta ta, este rău pentru sănătatea ta. Faptul că orezul alb este metabolizat rapid de către organismul conduce la provocarea unor piroane la nivelul zahărului din sânge. Din acest motiv, veți simți în curând un accident de energie, urmat de pofte alimentare nesănătoase într-un efort de a obține nivelul de energie înapoi. În afară de faptul că, orezul alb are mai puțini nutrienți decât orezul brun. Deci, alege orezul brun în loc pentru mai multe substante nutritive si mai putine pofte.

Paste

Pastele Brune sunt cu siguranta mult mai hranitoare decat pastele albe. Cu toate acestea, paste de grau sunt bogate in carbohidrati. Acești carbohidrați sunt digerati în zaharuri în organism, astfel încât veți lua in continuare la fel de mult de calorii atunci ca atunci când mănâncati paste de grâu . Optati pentru suc de fructe în loc de spaghete pentru mai putini carbohidrati.

Alcool

Oricine încearcă să piardă în greutate și să conducă un stil de viață sănătos ar trebui să știe că băuturile alcoolice nu trebuie consumate. Chiar și consumatorii de alcool medii de vin castiga pana la 2.000 de calorii in plus pe lună. Corpul nu v-a elimina grasimea chiar daca alcoolul se v-a elimina din organism.

Preparate congelate

Producatorii fac un truc în scopul de a face ingredientele proaspete si sa reziste mai mult în congelator atfel încărcarcandu-le cu sodiu, un conservant natural. Acest lucru se aplică pentru mese congelate precum și alte produse alimentare conservate, cum ar fi supa de conserve. Sodiu este un anti-diuretic, ceea ce înseamnă că ajută la retinerea apei. Astfel, te vei simți mai umflat, si nu vei putea pierde in greutate . Preparatele congelate sunt, de asemenea, foarte bogate în calorii, în ciuda porțiunii mici. Din acest motiv, te vei simti nemultumit.

Struguri

Struguri, la fel ca orice alt fruct, sunt foarte sănătosi, astfel încât să nu trebuie neapărat să ii eliminati complet din dieta. Cu toate acestea, strugurii au un conținut ridicat de zahăr si dau pofte de zahar care sunt greu de ținut sub control. Pentru a consuma struguri păstrând în același timp un nivel stabil de zahăr din sânge, asociați-l cu o proteină, cum ar fi branza fara calorii.

Paine cu multi cereale

Deși poate părea sănătos, pâinea cu multi-cereale a fost prelucrata, curata de substanțe nutritive și fibre ceea ce duce la vitamine și minerale, produse alimentare deficitare. Optati pentru pâine integrală de cereale în loc, care este bogata in fibre, ceea ce este mai nutritiva pentru tine. Painea sourdough este o altă opțiune sănătoasă.

Lapte integral

Laptele integral conține o mulțime de grăsime în plus și colesterol, care nu este bun pentru eforturile tale de a pierde in greutate. In schimb, soiul degresat va bucura de gustul și substanțele nutritive de lapte, fără a fi nevoie să vă faceți griji cu privire la toate aceste calorii in plus.

Fibre

Fibrele sunt esentiale in mentinerea unei greutati sanatoase, deoarece păstrează în mod eficient pofte la bay. Cu toate acestea, snack-baruri bogate în fibre livreaza fibre în doze foarte mari. Pentru a permite fibrei de a lucra în mod eficient și pentru a preveni un stomac deranjat, trebuie să consumati în mod constant pe tot parcursul zilei, nu doar într-o singură alimentație.