Sanatos Online

Cum faci sa dispara grasimea de pe ficat si sa previi obstructia colonului.

În timp ce mulți oameni o ignora, sfecla de zahăr este una dintre cele mai sanatoase legume pe care le poti consuma. Este foarte bogata in potasiu, magneziu, cupru, fier si are întregul complex de vitamina B. Vă puteți pregăti această legumă dulce în multe feluri, dar daca o combinati cu portocale si morcovi pentru a va face un mix de „3 în 1” ca suc, vă veți bucura de toate beneficiile sale de sănătate. Adăugând la salata poate da aceleași beneficii, după cum urmează:

Curatirea ficatului: Betaina din sfeclă curăță ficatul și menține funcția eficientă a acestuia. Aceasta îmbunătățește circulația: Genereaza instantaneu noi globule roșii din legume si stabilizează circulația sanguină și inlatura hipertensiunea arterială. Consumul său reglează, de asemenea, tensiunea arteriala. Promoveaza sanatatea inimii: Sfecla de zahăr previne complicațiile cardiace, infarct miocardic, accident vascular cerebral datorită conținutului său ridicat de potasiu. Reduce constipația: Sfecla este abundenta în fibre vegetale, care promovează procesele de digestie și excreție. Prin urmare trateaza constipatia. Promoveaza sanatatea creierului:Acest lucru este atribuit conținutului ridicat de betaină și triptofan din sfeclă. Creste nivelul de energie: În cazul în care faceți exerciții fizice în mod regulat sau duceti o viață ocupata, beti suc de sfeclă si va fi de mare ajutor deoarece oferă multa energie. Sustine sănătatea ochilor:

Fiind o sursa bogata de vitamina A și beta-caroten, sfecla este eficienta în prevenirea și tratarea complicațiilor vederii. Acum că ați văzut beneficiile acestei legume sănătoase care trebuie încorporata în dieta regulat, este timpul sa găsiti unele rețete mai complexe și începeti să va bucurati de beneficii.

hidrați rapizi (zahăr), fapt ce are efect negativ asupra sănătății.