Sanatos Online

Depunerile de grăsimi nu sunt cauzate de mâncarea grasă – Pentru a fi arse, folosiți acest truc simplu

Foarte multe persoane isi doresc sa slabeasca in perioada asta, deoarece ne uitam pe fereastra si vedem cum sezonul cald se apropie pe zi ce trece.

Incetati sa cautati tot felul de solutii pe internet ca sa puteti sa slabiti fara eforutri, trebuie sa intelegeti ca o alimentatie corecta este solutia pentru fiecare dintre noi.

Mai jos veti gasi atatea idei si sortimente de mancare, incat nu veti mai avea vreo scuza ca sa nu va apucati sa preparati voi aceste lucruri, ca sa nu mai mancati de la fast-food.

Mancarurile prezentate in acest articol sunt unele dintre cele mai gustoase, dar si foarte sanatoase, ajutandu-va sa puteti da jos din kilogramele nedorite.

La micul dejun:

– Pancakes din ovaz cu iaurt si cicoare cu lapte

– Papanasi cu putina smantana degresata si un mar

– Pancakes facute din ovaz cu banane si ou, prajite cu o picatura de ulei.

– Budinca din branza: 2 oua, 250 grame de branza de vaci, 1 banana

– Branza de vaca degresata si kiwi

– Ovaz cu stafie si nuci

– Omleta cu multe legume, cu ulei de masline

– Ovaz cu nuci fara ulei si lapte.

La pranz:

– Paste din soiuri de grâu dur, roșii, fileu de pui mărunțit în blender.

– Supă Okroshka cu pui și verdeață!

– Pește copt, legume, hrișcă.

– Orez cu mazăre verde și scrumbie preparată la aburi.

– Hrișcă și budincă din legume și cașcaval tare.

– Orez brun cu fileu de pui și sos de soie. Fileul poate fi înăbușit cu condimente!

– Pârjoale leneșe cu orez și pui.

– Piept de pui preparat la aburi și salată de legume.

– Șnițel de pui cu hrișcă și salată din varză, castraveți și smântână.

Gustari:

– Brânză de vaci cu diferite nuci.

– Mere cu brânză și miere.

– Pâine fără drojdii, castraveți, carne degresată, cașcaval sau brânză de vaci, verdețuri.

– Kiwi, fructe uscate, iaurt degresat.

– Brânză de vaci cu banane și fulgi de cocos.

– Salată de legume cu pâine.

La cina:

– Pui și salată. Nu uitați, ulei foarte puțin!

– Ficat, ouă, mazăre și roșii.

– Pui, broccoli și mazăre.

– Ruladă de pui cu legume și puțin cașcaval.

– Curcan cu legume.

– Pește cu legume.

– Brânză de vaci cu puține stafide.