Sanatos Online

Japonia are o rata a cancerului de san cu 66% mai mica decat S.U.A.Uite de ce

In SUA, aproximativ 1 din 8 femei vor dezvolta cancer de san. Cancerul de san este o epidemie grava si conform studiilor recente, Japonia are o rata de 66 la suta mai mica de cancer de san decat America. Ce substante nutritive lipsesc?

Da, este adevărat, Japonia are o rată mai mică de cancer la sân decât noi; Semnificativ mai mici, de fapt! Japonia are o rata de 66 la suta mai mica de diagnostice de cancer de san. Dar de ce? Studiile sugerează că se datorează deficitului de iod. Aportul de dietetice din SUA de referință pentru iod cu 150 micrograme, în timp ce pe zi la femeile japoneze sunt cu aproape 25 de ori mai mari.

Este cunoscut faptul că dieta occidentală este deficitară în iod. Majoritatea americanilor obțin iod lor de sare, ca urmare a împingerii de oficialii guvernamentali asupra producătorilor de sare. Cu toate acestea, femeile au început sa evite sarea din cauza lipsei de iod din dieta lor, ceea ce a dus la o creștere a ratelor de deficit de iod. Nivelurile de iod pot duce la coborâte a riscului de cancer de san.

Studiile arata ca mamografii ar putea da o cantitate suficienta de radiatii pentru a stimula dezvoltarea cancerului de san. Aceasta este mai degrabă oximoronic. Un alt factor care a contribuit la deficitul de iod este creșterea toxinelor de mediu. Ele tind să se atașeze de receptorii din celulele destinate pentru iod, împiedicând organismul să absoarbă.

Corpul nu este capabil să producă iod pe cont propriu. Prin urmare, este important să rămânem la o dieta care conține iod. Cu toate că puteți obține suplimente de iod, acestea ar putea să nu fie la fel de benefice ca etichetele care pretind a fi. În loc de a pierde bani pe suplimente scumpe, aici sunt unele alimente naturale, care sunt bogate în iod!

Legume de mare – ocean găzduiește cel mai mare depozit de alimente, inclusiv iod kelp, arame, Hiziki, Kombu și wakame. Varec are cea mai mare cantitate de iod din orice produs alimentar de pe planeta si doar o portie ofera de 4 ori pe zi din cerința minimă.

Merișor – Acest fruct bogat antioxidant este o altă mare sursă de iod. Aproximativ 4 uncii de afine contin aproximativ 400 / mcg de iod. Vă recomandăm cumpararea fructelor de padure proaspete organice sau suc. Dacă cumpărati suc de afine de la magazin, să fiti conștienți cât de mult zahăr conține.

Iaurt organic – Iaurtul este un excelent de iod alimentar care ar trebui adăugat la dieta ta. O portie detine mai mult de jumatate din necesarul zilnic. 1 cană conține aproximativ 90 / mcg de iod.

Fasola marina – Multe fasole sunt o sursă de hrană mare de iod și fasola marina este in topul listei. Doar 1/2 ceasca de aceste fasole contine aproximativ 32 / mcg de iod. Fasolele nu sunt doar un aliment de iod, ele sunt, de asemenea, incredibil de bogate în fibre.

Brânză organica – Brânză este bogata în iod, împreună cu vitamine esențiale B, calciu si proteine. O uncie de brânză organica cruda conține în jur de 10-15 mcg de iod. [10] brânză de lapte de capră este mai ușoara pentru sistemul digestiv și conține un nivel ușor de calciu si proteine. Lactatele, fie pasteurizate sau brute, pot să nu fie cea mai bună alegere pentru unii oameni, în special a celor cu sisteme digestive sensibile sau indivizi care aderă la produse vegetariene și / sau dieta vegetariana.