Sanatos Online

Peste 20,000,000 de oameni au slăbit cu ajutorul dietei doctorului Atkins – Unii au dat jos chiar și 7 kg în doar 14 zile

Cand ne gandim ca am acumulat kilograme in plus si e relativ simplu se la faci fata, este o mica problem ace intervine si acela, momentul in care trebuie sa alegi metoda optima pentru a slabi.

O asemenea dietă chiar există și redacția noastră îți va povesti pe larg în ce anume constă aceasta.

In anii 80 mai mult de 20 de milioane de oamnei au scapat de kilogramele in plus, urmand dieta proteica a doctorului Atkins.

Dieta Atkins , cunoscută și sub numele de abordarea nutrițională Atkins , este un program comercial de pierdere în greutate elaborat de Robert Atkins .

Dieta Atkins este clasificată ca o dietă bogată în carbohidrați.

Dieta este comercializată cu afirmații discutabile că restricționarea carbohidraților este critică pentru pierderea în greutate.

Nu există dovezi clare despre eficacitatea dietei în ceea ce privește scăderea în greutate.

Există dovezi slabe că dieta Atkins este mai eficientă decât consilierea comportamentală pentru pierderea în greutate la 6-12 luni.

O analiza a constatat ca dieta Atkins a condus la o piedere in greutate de 0, 1% pana la 2,9% la un an comparativ cu grupurile de control care au primit consiliere comportamentala pentru scaderea in greutate.

Ca si in cazul altor programe de pierdere in greutate, dimensiunea efectului este mai mica pe perioade mai lungi, Dieta poate creste riscul de boli de inima.

Micul dejun

– Iaurt

-Branza de vaci

– o pruna

– o para

– cateva felii de portocala.

Pranz:

La câteva ore de la mic dejun e cazul să se ia prânzul. Nici acum nu putem să omitem paharul cu apă.

-Pește pregătit la abur, cu orez și câțiva castraveciori.

-Supă de pește, cu câteva bucăți de pâine din făină integrală, câteva roșii, câteva -fructe uscate sau o mandarină la desert.

-Carne de vită (100 g) la cuptor, cu orez sălbatic (orez negru) și câteva frunze de salată.

Cina:

-Salată cu fructe de mare: 2 linguri de porumb conservat, un ou fiert, o mână de calmari fierți, o mână de creveți, ulei de măsline, lămâie și usturoi; orez sălbatic fiert.

-250 g de piept de găină la cuptor, cu grapefruit de aceeași greutate.
100 g carne de vițel la cuptor, cu salată din conopidă și broccoli la abur, dreasă cu ou bătut.

-Pește la cuptor, cu salată din roșii, ardei dulce, castraveți, salată verde, ou fiert și o mână de nuci; o bucată de pâine de secară și câteva feliuțe de ananas

Pe de altă parte, este suficient să recurgeți la această dietă o dată la jumătate de an, ca ulterior să continuați cu stilul de alimentație cu care sunteți obișnuiți.