Sanatos Online

Semintele Chia: Vindeca depresia, reduce zaharul din sange, combate cancerul si dau energie

Semințele Chia au reprezentat o dietă a vechii diete aztece și sunt acum cultivate comercial în Argentina, Bolivia, Ecuador, Guatemala și Mexic. Semințele Chia devin din ce în ce mai frecvente ca o sursă de fibre, omega-3 și diverse alte beneficii pentru sănătate.

Beneficii de sănătate ale consumului de semințe de Chia si mai mult

Oase sănătoase

1 Gram pentru grame, semințele de chia au mai mult calciu decât cele mai multe produse de lactate, oferind 18% din indemnizația dietetică recomandată pentru adulți într-o singură uncie! Pe lângă faptul că sunt bogate în mai mulți nutrienți importanți pentru sănătatea osoasă, incluzând calciu, fosfor, magneziu și proteine.

Depresia inversă

Studiul a constatat că persoana care a consumat mai mult ALA decât cei care nu au avut mai puține simptome de depresie. Surprinzător, persoana care a consumat omega-3 din pește a prezentat simptome de depresie. Acest lucru înseamnă că este ALA, nu alte tipuri de omega-3, care ajută la reducerea simptomelor depresive.

Nutiva Semințe organice Chia, Negru, 32 de gr

Lupta împotriva cancerului

Semințele Chia sunt bogate în acidul liniar alfa (sau ALA), care este un acid gras omega-3. Se constată că ALA a limitat creșterea celulelor canceroase atât în ​​cancerele de sân, cât și în cele de col uterin.

Ajută în digestie

Semințele Chia sunt îmbogățite cu fibre. Fiecare 100 grame vă va oferi aproape 40 de grame de fibră dietetică.

Fibrele sunt un agent excelent pentru digestie și ajută la menținerea afecțiunilor legate de intestin (cum ar fi constipația). Fibrele ajută de asemenea la ameliorarea inflamației intestinale, a iritabilității și ajută la reglarea nivelului de colesterol.

Creste productia de energie

Semintele de chia sunt cunoscute pentru a crește producția de energie în organism. Energia produsă de aceste semințe durează mai mult, permițându-le acestora să efectueze sarcini de zi cu zi fără a obosi și stresa.

Slăbire

Se crede că semințele Chia pot ajuta la scăderea în greutate, datorită nivelului ridicat de fibre. Fibra absoarbe cantități mari de apă și se extinde în stomac, ceea ce ajută la încetinirea absorbției alimentelor.

Regulamentul privind zahărul din sânge

Semințele Chia pot juca un rol important în reglarea nivelurilor de insulină. Aceștia pot reduce rezistența la insulină și pot scădea concentrațiile anormal de mari de insulină din sânge.

Anti-inflamator

Proprietățile antiinflamatorii ale semințelor de chia sunt benefice pentru pacienții cu artrită.

S-a constatat că este eficient în reducerea durerii și a inflamației asociate cu afecțiunea.