Sanatos Online

Va prezentam cum putem scapa de migrene in mod natural?

Aţi avut vreodată o migrenă? Dacă da ştii cât de dureroasa poate fi, şi dacă nu, şansele ca cineva cunoscut sa fi avut sunt mari. Având în vedere cat de dureroase sunt simptomele, oricine afectat vrea să ştie cum poate scăpa de o migrenă.

Estimările arată că 6 -18 la sută din populaţia adultă suferă de migrene recurente (circa 6 la sută de oameni şi de până la 18 % din toate femeile). Femeile obţin migrene aproximativ de trei ori mai des decât bărbaţii, iar studiile arată că una din patru femei vor avea cel puţin o migrenă severă la un moment dat în viaţa ei.

Pentru mulţi oameni, migrenele încep în anii lor de adolescenta si continua de-a lungul timpului. Aproximativ 10 la sută din adolescenţii experimenteaza migrene frecvent, in special in timpul pubertatii din cauza modificărilor hormonale. „Migrenele cronice”, adica cele care provoca atacuri pe mai mult de 15 zile pe luna, afecteaza aproximativ 2 % din totalul populaţiei cei mai multi fiind adulţi între 30 de ani şi 40 de ani.

Deşi migrenele au tendinţa de a rula în familii şi au o componentă genetică, anumite stiluri de viaţă pot avea un impact foarte mare in prezenta atacurilor. Migrenele , si alte tipuri comune de dureri de cap afectează până la 90 la sută de oameni în timp.

Există mai multe opţiuni pentru a scăpa de o migrenă.Încercaţi următoarele moduri pentru a scăpa de o migrenă ( vedeti ce funcţionează cel mai bine pentru dumneavoastra).

Alimentele care ajuta cu migrenele
Alimente care pot ajuta la prevenirea sau tratarea migrenelor sunt:

Produse bogate in Omega-3

Nuci, seminte, peşte, cum ar fi somon sau sardine, ajuta la fluxul de sânge şi inflamaţie.

Fructe si legume organice, proaspete

Aceste alimente sunt bogate in magneziu şi alţi electroliţi cheie, care sunt deosebit de important pentru a controla fluxul de sânge şi funcţiile musculare, împreună cu prevenirea unui dezechilibru electrolitic. Ele oferă, de asemenea, antioxidanti care ajuta la reducerea inflamaţiei, contracara efectelor toxinei şi echilibrul hormonilor.

Alimente bogate în magneziu

Unele dintre cele mai bune surse includ spanacul, , seminte de dovleac, iaurt, chefir, migdale, fasole neagra, avocado, smochine, datele, banane si cartofi dulci.

Alimente cu vitamine B

Unele cercetări sugerează că persoanele cu migrene ar putea beneficia de consumul de mai multe vitamine B, mai ales vitamina B2 (riboflavina). Surse de riboflavina includ carne de organe si alte carnuri, anumite produse lactate, legume cum ar fi legume cu frunze verzi, fasole nuci si seminte.

2.Uleiurile esentiale pentru tratarea migrenelor

Uleiurile esentiale au o varietate de utilizări, şi aveţi posibilitatea să adăugaţi uleiuri esenţiale în lista pentru entru a scăpa de o migrenă. Acestea sunt analgezice naturale, ajuta vindecarea anxietatii, reduce inflamatia, îmbunătăţeste fluxul de sânge, ajuta la echilibrul hormonilor, şi tensiune musculară mai mica.

Uleiurile esentiale pot fi aplicate la partea dureroasa a capului, gâtului şi în altă parte pentru a calma tensiunea musculara si stresul. Puteţi, de asemenea, amorti orice durere direct aplicând câteva picături de ulei pe un prosop încălzit.

Uleiurile esentiale pentru dureri de cap includ:

Menta: Reduce durerea si inflamatia. Eficient in răcirea pielii, inhibarea contracţii musculare şi stimulează fluxul de sânge în jurul capului atunci când este aplicat local.

Lavanda: Calmează stresul şi anxietatea. Poate îmbunătăţi calitatea somnului, reduce tensiunea musculara, si are calităţi naturale antidepresiv şi sedative.

Eucalipt: Îmbunătăţeşte fluxul de sânge, vă ajută să cureţati organismul de toxine şi substanţe nocive şi reduce tensiunea arteriala si durerea.